уторак, 7. април 2009.

Jorksirski terijeri maltezeri i civave - psi za pratnju i razonodu

Mi smo nova i zanimljiva družina iz Bačke. Tu smo, gledajte nas, dođite i družite se sa nama . Kereći svet kućnih ljubimaca.....MALTEZERI, JORKŠIRSKI TERIJERI,ČIVAVE.




Ja sam Ivon –jorkširski terijer najstarija i pogađate glavna sam u ekipi. Volim...da se češljam i friziram,volim...da se šetam i trčim,volim...kad me maze, umiljata sam jako i sve je podređeno onome sto volim…


A sada, da vas upoznam sa ostalima...




Olivera vodi računa o nama, hrani nas , pazi i mazi. U poslednje vreme ima mnogo obaveza oko uređenja novog doma i prostora za nas ali zato Oliveri pomaže njen sin Emanuel, gimnazijalac sa kojim se stalno igramo i koji nas jako voli.

Imamo problema sa jednom Cokanom-maltezerom, nikako da se navikne na komšijske mačke...



Fany-jorkširski terijer je predivna majka što i jeste istina. Tužna je kada nema bebe pa zato čim vidi štene briše mu okice, trebi buvice i daje mu da sisa. Sada je najviše zauzeta sa Liom-jorkširskim terijerom. Ona je najmlađa i najslađa, svima je mezimče.


Či-Ča-maltezer uvek oglašava prodornim lavežom kada je neko pred kapijom.







Kod nas uvek ima događanja i novosti a tu su i uvek dobrodošli gosti. Rita, Bela i Katica-čivave, su nedavno stigle i svi se brinemo o njima, trudimo se da se što pre uklope u naše društvo.Tu su još i Jorki, Omega, Bona, Azra, Endži, Ćira…